07 April 2012

bersame retisss . awww !!

mak aku nie fanns sangat dengan si ALYAH tuh .
aku pun tak paham .
sampai beria ajak aku pegi rumah parents si alyah nie sebab dye ade wat kenduri doa selamat gitu lahh, aku pun tak sure sangat .
aku layan kann aje, kate nye nak bergambar bagai dengan minah tuh .
layaaaannnnnnn ~~



mehh layann mehh (:





BFF 4ever :)





ALYAH n anak saudara beliau





buncit kann saye ? haha





walaupun sakit tapi still nyanyi sebab peminat . terharunye saye . masehh2 . haha





with papa rock





kami lahh tuh ! awww :-*





with kak aza





with cik uda





with my mom





orang lain beria amek gambar dengan alyah tapi aku ? peace babe ! haha





 with my lovely father ! yeahhh !! :D





thanks to hafiz azim coz sudi menjadi photographer tak bertauliah kami ! wahhh !!

1 comment:

Admin said...

http://pencatatkata.blogspot.com/2012/07/meniup-habuk.html

mohon dijenguk tengok tuan tanah .

Powered by Blogger.