18 March 2013

Tamat Latihan T-Baton



olla ! last week ade kursus tamat latihan T-Baton kat PTP. aku ta joint pun sebab seksa aku da lepas . haha
motif ? bukan aku pun yang snap semua pic nie tapi saje jek na tunjuk yang ade pun ade time nihh ! muahaha
tamat latihan kali nie kire beruntung jugak lahh kann sebab buat kat padang. time aku dulu hamek kauu nun atas jalan sane ! aptb ~ ( sakit semua badan nakkkk . haha )


jomm, layan sikit ape yang ade time sesi tamat latihan hari tuhh . chill (:






all terrain vehicle @ ATV






pelatih membuat persembahan . hayakk ! hayakk !






anak anak jati sabah memecahkan genting (:







ibu ibu memecah kann papan







drama sebabak . hehe






tukang pecah genting bersama jurulatih T-Baton PTP dan SM 







pelatih bersama pegawai dan jurulatih pulapol





banyak lagi pic yang ade tapi kurang rajin lahh nak menghapload kat sini . hewhew
pic yang bawah nie macam biase lahh . keje aku dok interprem kat camera orang . muahaha






geng buat ketupat . haha (:






korang tak nak posing, mehh bia aku yang posing . smileee !!







alololo, comel nye sayee . lalala :P







nampak saya takkk ?? huhu

No comments:

Powered by Blogger.