28 April 2010

dugaanmu ;(

td aku on9 ms, sje nk tgk komen . lps 2 aku tergerak nk tgk aku nye fwen . tibe2 aku shock kjap, dye dh delete aku dr fwen dye ! how dare he !! he is too much !! i hate her but i still luv her !!
aku benci dry aku sndry sbb aku xdpt nk kawal dry aku drpd berhenti menyayangi n mencintai dye !! aku xsggup hidup mcm nie lg . aku nk lupe kan dye tp aku xbole ! aku dh xtawu nk wt mcm mne lg . ape yg patot aku wt skrg nie ??
ya Allah, tolong lahh hambamu ini . aku buntu sekarang nie . aku keliru . sungguh besar dugaan yg kau berikan pd aku kali nie . aku xsanggup nk hadapi semua nie ya Allah . kau kuat kan lahh semangat aku untuk menempuh segala dugaan dan cabaran mu ini . kuat kan lahh iman ku ini ya Allah . aku rase mcm dh xde semangat utk teroskan kehidupan ini lagi .
ya Allah besar sungguh dugaanmu ini ...

No comments:

Powered by Blogger.