30 April 2010

umo ku panjang !

semalam mase nak amek adik aku balek sekolah agama, aku nyaris2 nk xcident ngn kete . nasib baek aku bwk slow jek mase 2 . dh la aku bwk adik sepupu aku skali . adik sepupu aku dh tkot mase 2 . nasib baek aku bkn jenis yg cepat panik . OTW balek uma lepas amek adik aku skola pn aku nyaris xcident jgk . nk terbabas langgar tiang tepi jalan . mase 2 slh aku jgk sbb aku berangan . aku pn xtawu knpe . tibe2 jek kepale otak aku ke laen . aku tibe2 terigat kat mamat 2 . aku dgr suara adik aku menjerit panggil name aku baru aku tersedar . aku teros tekan break n pusing stereng . fuhh !! mmg lega r coz xde pape yg jd . adik aku teros terdiam . ckp ngn aku pn xnk smpai lahh kt uma . aku pesan ngn dye, jgn ckp ngn mak aku . mampos aku kne marah nnt . hehe ;)
dh mlm baru dye ok n nk ckp ngn aku . aku terfkir gak mcm mne aku bole berangan mase 2 sedangkan sblm 2 aku elok jek menyanyi2 . pelik kan ?? aku rse aku nie dh tahap kritikal lahh . tp ape pn aku bersyukur sgt sbb xde pape yg terjadi . kesian mak n bpak aku klu pape jd kt aku n adik aku . confirm aku xbole bwk kete lg lps nie . hehe ;)

No comments:

Powered by Blogger.