04 May 2010

kenape ;)

kenape lahh haii hidup aku mcm nie . aku nie mmg degil kann ?? sket pn xnk dgr ckp orang . ske ikot kepale aku jekk . tp aku rase ape yg aku wt salah . aku xde wt pape pn . aku just ske melepak jekk . lps kan tension . 2 pn salah kew ? knpe orang xphm aku ?? jahat sgt kew aku nie ?
orang tgk aku happy jek ann . ary2 mcm orang xde mslh tp orang xtawu ape yg aku rase . ape mslh aku . xde sorang pn yg tawu . aku xske tnjuk kt orang yg aku ade mslh . aku ske tanggung mslh aku sorang2 . mslh kann aku nie ?? tp nie lahh aku .
skrg nie aku nk mule kann hidup baru dgn kenangan yg aku ade jek . aku nk senang kan parent aku dlu then baru aku fkir psl aku plak . bia lahh mak aku nk bising ke ape . aku pekak kan telinga sudahh . haha ;)
esok aku dh start kje baru . rase excited plakk ! dpt kawan2 baru, dpt boss baru . haisss, dup dap dup dap .. esk kne pakai baju kurung tp aku xde baju kurung, mcm mne nih ?? nie yg nk bedal pkai bju makcikk aku nie . haha ;)
agak2 ape aktiviti yg aku kne wt esk ehh ?? nk bawak ape jek esk ?? pening2 . ayah aku dh pesan dh dpt kje nie, kje lahh elok2 . jgn maen2 lg . jgn nk ekot kepale kau jekk . nie lahh pesan sorang ayah pd anak nyee ;)
mak aku plak dh bising2 ngn aku kje elok2 . jgn maen2 . jgn ekot kepale kau jek . kau 2 bkn nye btol sgt . kang salah cket nk merandang . jgn ekot kan sgt panas baran kau tuhh ! nie lahh kata2 sorang ibu plakk ;)
aku plak dh jd mcm patung, terangguk-angguk kepale . mls nk menjawab, yee kan aje lahh . nnt kang panjang plak siaran berita nie kalau aku menjawab . haha ;)
petang nnt aku nk g kempas amek barang2 aku kat sane then aku nk singgah angsana n jusco . nk beli barang untuk hari2 esk . aku nk beli kasut, trek suit n sotong kurita ! memalukan betoolll . haha ;)

No comments:

Powered by Blogger.