03 May 2010

kusut ! ;(

td ade some one luah kan perasaan dye kat aku . aku terkejut lahh kan . tp aku xbg dye kate ptos pn . aku diam jek . dye pn phm keadaan aku . dye luahkan perasaan dye kat aku pn sbb dye tawu lps nie dye xkan jmpe aku lg . aku dh blek kg an . aku terharu sgt sbb wlaupn aku xtrime dye tp dye still nk kwn ngn aku lg . siap ckp 'sy sentise ade ble awk perlukan sy' . aku rse mcm nk nges seh ble bce msg dye mse 2 . ade jgk owg yg caring psl aku lg . tp aku xbole nk trime dye . aku xnk maen2 kan perasaan dye . aku dh anggap dye mcm abang aku sndry . aku xsggp kehilangan sowg abang yg baek mcm dye 2 . aku tawu dye kecewe sgt td . dr care dye msg ngn aku, aku dpt rase kan yg dye tgh frust . aku xbole nk wt pape lahh . aku xnk maen2 kan owg lg .

No comments:

Powered by Blogger.