08 June 2011

wedding :)




oke, hye all . weekend lepas aku busy gilerr sebab kene pegi wedding mem aku . hari sabtu kat gp then hari ahad kat kluang pulakk . memang penat gilerr wehh sebab ahad malam tu aku dh keje . tapi happy lahh sebab aku dh tunai kann janji . congrats guy's ! semoga kauuorang bahagia n kekal hingga ke anak cucu . bile lahh nk sampai seru aku pulakk nie . hahaha :P

oke lahh, takde yang best pun just aku sempat ambil beberapa pic jekk mase otw g rumah mem aku . tengok lahh, chill yeah :D






kalau lahh pegi rumah pengantin bole pakai jean's kann . hehe






kauu tengok mane 2 mokk ? haha





rimas okee baju nie :D





peace bro :)





dahh2, jangan gelakk lebih lebih okee . dahh lame gilerr aku tak pakai baju kurung . tahh ape ape jekk kann . haha





thanks jengukk blog sayee . ngehh3

No comments:

Powered by Blogger.