29 May 2011

hari yang sungguh busy dan memenatkann ...





semalam memang hari penat aku okeyy . pagi pagi lagi dh bangun pg latihan menembak . pukul 5.30 aku dh bangun . lepas bersiap siap aku pn tggu kedatangan my hubby . dye hantar aku pegi keje sebab dye pn kne ot jgk . hehe . pukul 7.30 kiteorang dh gerak pegi lapang sasar kote tinggi . dapat aku kne tembak gune glock macam nk mampus tak nampak . tah mane mane jekk aku aim ( maklum lahh rabun ) haha . aku suke pegi menembak sebab ade gune pump gun . sampai 3 round aku hentam . orang semua satu round jekk . manyak syokk oooo . hehe
dah la aku tak sihat lepas tu kene pulak menembak kann . my hubby dh pesan kalau ade pump gun tak payah tembak sebab bende alah tu berat nk mampus okeyy . dye tak nk aku makin sakit tp biase lahh aku kann degil ya amat . ending ending aku jugak yang merana . badan semua sakit sakit . tangan tak payah cakap la kann . lenguh gilerr . pukul 3.30 baru kiteorang gerak balik gelang patah . dalam van semua tidur termasuk lahh aku . penat gilerr ! tu la kauu eyla, degil lagi . cakap orang tak nak dengar . huhu



oke, tu siang punye hal . petang pukul 7 aku kene amek my hubby kat tmpat keje . sampai je rumah aku, dye terus mandi n siap siap sebab dye ade tournament bowling kat leisure mall . aku awal awal dh siap . ngam ngam dye siap member dye sampai then kami pn bergerak ke destinasi yang dituju . sampai je plaza pelangi kiteorang dah terpusing pusing cari leisure mall . padahal aku penah pegi sane tapi tak ingat jalan . haha . sorry guys . kesian kauuorang lambat . pukul 9 lebih baru sampai leisure mall . tu pn dah 2 3 kali tawaf . haha . pukul 11 lebih baru dyeorang habis main . nk tunggu dyeorang tengah main tu aku dengan member aku yang wanita pun pegi berjalan jalan kat giant bawah . niat dihati nk teman member aku beli barang tapi dengan aku aku sekali terjebak beli baju n seluar . naik atas jekk my hubby dh geleng geleng kepale dari jauh bile nampak aku jinjing beg plastik . nasib baik satu plastik je yunk . hehe . lupe nk bagitau . gerak pegi leisure mall tadi 4 orang . aku, my hubby, member dye n tunang member dye . tunang member dye nie member aku jugak .



balik dari leisure mall kami berempat pn terus menuju ke dataran bandar raya jb sebab dah kebulur tahap dewa . haha . lepas makan makan n borak borak kami pn terus balik . sampai rumah dh pukul 1 pagi . gilerr vavi . penat ya amat tapi best ! :D







dyeorang menang ke kalah tournament 2 ? tak payah tau lahh . hehe :P

No comments:

Powered by Blogger.