08 September 2011

:: no tittle ::

assalamualaikum uolls


dah lame rase nye aku tak up date blog aku nie . dah bersarang sarang dah aku tengok . bukan sarang labah labah lagi tapi dah jadi sarang tikus ! haha
aku pun tatau nak story pasal ape tapi jari nie gatal nak menaip . maklum lahh dah lame tak hadap lappy nie . bz keje jekk konon konon nye (:
oke, aku fikir jap ape yang aku nak story kali nie . hehe
macam dah ade idea jek nie tapi samar samar . jeng jeng jeng !
oke, aku baru lepas ber chatting dengan bff aku . buat ketupat jap petang petang nie . hehe
biase lahh berkongsi cerita cerita panas lagi hot . auwww ! haha
aku story sikit lahh keyh . masih ade lagi dalam dunia nie orang yang tak boleh tengok orang lain senang kan ? padahal bukan orang lain, sedara sendiri pulak tuh .
dah la macam tuh, bole pulak jaja jaja cerita satu kampung . kalau cerita betul takpe jugak . cerita yang mengaibkann sungguh ! kalau aku yang kene macam 2 mmg dapat TAPAK . hehe
bole eh cerita kat orang kampung yang bff aku nie dah lame tak balik kampung sebab mengandung ! WTF !
utk pengetahuan uolls, bff mak belum kawen lagi tapi baru bertunang jek ! dah la macam tuh, cerita lagi cakap bff aku nie suke hutang sana sini . tak sedar diri langsung ! die yang berhutang, cakap orang lain pulak . memang siyal lahh kauu nie pmpn !
cakap tak fikir langsung ! yang kauu jaja cerita tuh bukan orang lain tau tapi sedara kauu sendry ! ape ke bangang sangat kauu nie lahh jadi orang . haisshhh !!
jahat jahat bff aku tuh takde lahh sampai pregnant before nikah macam kauu betine . eh, aku kalau dah tak suke memang tak suke lahh . macam macam aku bole cakap pasal kauu tau tak .
semua cerita kauu dalam kocek aku nie . aku malas je nak panjang panjang cerita sebab aku ade maruah lagi bukan macam kauu . stupid idiot ! fucking shit lahh betine garik ! haha
dah dah, tak bole sambung lagi story nie . kang macam macam lagi bahasa sopan aku keluar . pada bff aku tuh, banyak banyak lahh bersabar okeyh . satu hari dye kene balik ape yang dye buat dekat kauu . chill babe (:

No comments:

Powered by Blogger.