02 September 2011

senibong time !!




aku nak hapdet pasal buke puasa lepas bole ?
tak sempat nak hapdet lahh . maklum lahh aku kann always busy . haha
oke, peduli ape aku nak hapdet jugak ! muaxx :-*
oke, hari 2 aku pergi berbuka puasa kat senibong . bapak ah ! nak pegi tak macam jam gilerr vavi kan !
macam macam ragam dyeorang nie . naik pening kepala aku hadap jam . en.kacang dah bebel bebel sebab jam .
eh, cik abang bukan salah aku tau ! mane la aku tau nak jam sampai macam tuh sekali . geram jek rase macam nak pusing balik, nasib baik dah separuh jalan . hehe
nasib baik makan best . terus oke mood en.kacang . hehe
beliau nie kalau makan sedap, baik baik marah terus tak marah . bagus kann ? hehe
before n after makan dapat la snap beberape pic mase kat senibong . layannn oke~~






gerammm !!







tengok camera mokk bukan tengok aku . tau la aku comel . auwww !







uwekkssss~~







smileee :D







muke penat :)







first time buat tudung macam nie . hehe =)







jemput tengok uolls . haha




balik senibong terus pegi pandan pulak . hadap jam lagi ! tagak jela dah kene bawak orang pegi beli baju raye kann . hangin betul en.kacang malam tuh dengan perangai kazen kazen aku . cakap nak beli baju raye tapi bile sampai, satu baju pun tak beli ! alasan takde yang lawa . pale hotak kauu takde yang lawa !! nyirap siak ! nasib baik lahh bapak kauuorang yang suruh bawak tau tak, kalau tak takde makne aku nak angkut kauuorang nie . buat semak jek !!


No comments:

Powered by Blogger.