24 November 2011

:: no tittle ::




tak tau la knpe sejak dapat berita tu aku jadi tak senang duduk .
kepala aku kusut .
otak aku berserabut .
macam ade something wrong jekk .
knpe aku mesti rase semua nie eh ?


knpe kauu still ade kait mengait dengan aku eh ?
kepala aku dah blurr fikir hal nie semua .
knpe semua nie jadi dalam life aku eh ?
ape sebab aku benci kann dye, sebab tu dye tetap ade dalam hidup aku untuk selama lama nye ?
oh, god !!


aku tak mintak dan aku tak nak semua nie jadi .
ya Allah, kuat kann lahh hati hambamu ini .
apelahh nasib kann :'(


ingat kann dulu bile dah break dengan kauu, kauu tak kan muncul lagi dalam life aku .
tapi ... aku silap !
kauu tetap muncul jugak . haishhh !


dulu kauu selalu mendatang kan masalah dalam hidup aku .
now kauu still buat huru hara dalam life aku .
WTH lahh !!


dulu kauu dengan aku .
now kazen kauu pulak dengan .... ( tak bole nak mention name . nanti dah kire mengumpat . hehe )
kalau bole aku tak nak ade langsung sebarang relation dengan kauu oke .
tapi semua dah jadi .
ape aku bole buat lagi ??
hanye redha dan berserah jek ?
i don't think so ..
tapi dah terlambat nak ubah semua nye ! arghhh !!





p/s : kauu dengan kaum kaum kauu hidup memang nak menyusah kann orang jekk eh ?

No comments:

Powered by Blogger.