15 November 2011

:: pekene ::

hello uolls, lame sudah aku tak hapdet blog nie kan ( padahal takde lame mane pn . hehe )
aku dah bosan giler duduk rumah satu hari nie .
tatau nak buat ape .
dari pagi sampai lahh ke petang madang on9 jek keje aku .
lepas on fesbuk, tengok pulak Utube then stalk blog blog orang . hehe
dah sampai bosan tahap gaban nie, 2 yang hapdet blog pulak ! :D

setelah di fikir fikir dan di renung renung kann, aku nak hapdet lahh pasal satu bende nie kann .
aku dah lame bebenor tak merasa kenikmatan bende nie .
maklum lahh sudah lame meninggalkan zaman noty noty dulu .
haahh! korang jangan fikir bukan bukan pulak !
aku cerita pasal bende nie oke !





^





^





^





^





^





tadaaaaaaaaaaa !!






nampak tak ape kat atas tuh ?
tau tak menatang ape tuh ?
tak kan lahh kauuorang tak tau kann ! :D

pada orang bende nie tak berape elok untuk wanita lagi lagi yang bertudung !
ape orang cakap ?
tak manis ?
dah macam pmpn ape jek bile pekene bende nie kan ?
dan banyak lagi lahh .

WHATEVERRR OKE !!

lantak lahh orang nak cakap ape pun kann .
janji aku tak kacau hidup orang .
aku pekene pun just suke suke jek .
saje nak release tension sambil lepak dengan kawan kawan kann .


segan tuh memang lahh ade kann sebab aku bertudung then pekene bende tuh .
konon macam tak manis bagai lahh sangat .
tapi aku rase tak salah kot .
bukan aku bercium or bogel kat tempat public pun kann ?

oke lahh, sume 2 ape yang aku fikir .
tatau lahh pandangan kauuorang macam mane pulak kann .
ape ape pun sume tuh life aku . kbye :D

No comments:

Powered by Blogger.