25 May 2011

hujan ohh hujan





haishh, dah la aku selsema bole pulak tadi kene hujan . macam mane aku bole kene hujan ? follow up nie ...




mak : eyla tolong mak hantar samosa ( bende ala makanan berbentuk 3segi dan berintikan otak otak ) kat sekolah . bag kat cik sabariah
aku : ala mak, dah nk hujan nie ( sambil buat muke seposen , hehe )
mak : pegi jela cepat . belum hujan nie . kauu hantar kat tepi kantin jekk
aku : okeyy ( rela dalam terpakse . huhu )



aku pn bersiap siap ala kadar jela kann . tak kan aku nk blah pkai boxer jekk, mau kene perambat keliling rumah dengan mak aku nanti . haha



aku : mane samosa nye ?
mak : nie haa, amek letak dalam plastik
aku : pinjam motor mak andak jela . malas nk bawak kete . dh la jalan tepi kantin 2 sempit nanti susah nk pusing
mak : naik kete la . dah nk ujan nie
aku : alaaaaaaaaaaa ( muke 20sen pulak . haha )
mak : pegi la mintak kunci dengan dye




aku : mak andak pinjam motor !! ( terjerit jerit macam orang 2 sebatu nun jauh . padahal dekat jek dengan aku . haha )
mak andak : kunci kat motor lahh
aku : okeyy







hari dah mendung tapi buat tatau jekk . konon konon lepas lahh pegi balik tak kene hujan . tatau setengah jalan je aku dh bermandi mandian di atas motor . haha . 2 la ckp orang tua tanak dengar . padan muke kauu eyla ! hahaha

No comments:

Powered by Blogger.