18 May 2011

stupid ! grrr~

malam nie bulan molek jekk . bulan mengambang penuh . chantek bulann 2 :)


hari nie keje aku mmg mcm sial ! penat glerr doe . ade partner pn mcm haram . bapak ah, perangai mcm anak haram . mmg haram lahh kauu ! hahaha . keje kau tau ngular jek eh ? sume keje kauu memang orang lain yang buat kann ehh ? eh, geram tahap dewa siak dengan kauu !


fuck u lahh bro ! hahaha


keje satu hari rase macam keje 2 hari siak ! penat giler vavi ! kaki semua sakit . nasib baik lahh hari nie dah last day keje . esok dah cuti . yeah !


dah bape hari nie mulut aku sakit . kne mate ikan . mate ikan 2 duduk dalam mulut aku . macam tade tempat lain nk stay kann . haha . dah la macam 2, lidah aku pulak luke luke . macam mane bole luke ? haa, aku pun tatau lahh . tau tau je time nak makan mulut aku sakit . isk3

No comments:

Powered by Blogger.