11 July 2011

busyyy (:

assalamualaikum ...

mukadimah sopan siot . haha . maklum lahh dh jadi tunang orang nie dah tak bole nk gonjeng gonjeng lagi . ngeh3 . oke2, lame gilerr aku tak update blog . bukan malas tapi busy untuk majlis pertunangan aku last weekend . hehe

alhamdulillah, akhirnye semua dah selesai dengan sempurna . thanks 2 mak n abah . tanpa u'll eyla tak kan jadi tunangan orang . u'll yang beria ria buat semua nie . abah yang sakit sakit pn sanggup buat rumah, tambah bilik . thanks abah . eyla sayang sangat sangat kat abah . mak n adik pn same jugak . tak lupe jugak untuk makcik makcik, pakcik pakcik n sepupu sepupu aku yang membusykan diri sebab tolong tolong untuk sempurnakan majlis aku yang simple nie . tanpa kauuorang, semua nie tak kan jadi dengan baik . i luv u'll (:

thanks jugak untuk bff aku katek n yaya . yaya sanggup balik dari batu pahat semate mate untuk aku . thanks kauuorang tapi aku geram sebab kauuorang main main kann aku but i luv u guys (:

thanks jugak untuk kawan kawan aku yang lain . yang sudi datang walau pn kauuorang basah lencun sebab berhujan . yelaa, datang naik moto kann . mane ade bumbung so bile air mencurah curah dari langit 2 yang lencun . hehe (:

itu saje, wasalam ...

3 comments:

LeMoNtea said...
This comment has been removed by a blog administrator.
LeMoNtea said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eyla nabilla said...
This comment has been removed by the author.
Powered by Blogger.