21 July 2011

sibai lahh !


hari nie pagi pagi lagi aku dah aty panas . macam sibai lahh lu beb ! idop lu memang suke main mainkan pempuan eh ? suke aty laki tiri mak kauu jekk kann buat mem aku macam 2 ! kauu nie memang jenis lelaki takde perasaan erk ?

dulu kauu couple dengan dye, kauu main pempuan lain . bile kantoi dengan aku pandai pulak mintak simpati kann . aku tak sampai aty aku layan jekk sampai sekarang tapi nie yang aku dapat ? kauu memang betul betul lelaki tak gune tau x ! aku ingat kan kazen kauu 2 jahat tapi kauu lg jahat dari dye . grrr !

nak tau nape aku marah marah ? oke, flash back dialog pagi tadi ..

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

she : ngantok lahh . malam tadi lepak uma mem balik lambat
aku : ala, ot xpe . bole tido tido . hehe
she : mem2 aku semua dah kawen . ary ahad nie mem aku si polan nie nak kawen pulak
aku : what ?! dye nak kawen ? bia betul ? kauu tak salah orang kann ?
she : yelahh . sape lagi . senyap senyap jekk kann
aku : tulahh pasal . tak jemput pun . bukan ke dye dah tak keje lg ?
she : tak keje pun bole kawen kann . dye memang takde jemput orang sangat
aku : owh, oke tapi dy kawen dengan sape erk ?
she : dengan budak perak uh
aku : dengan budak 2 ?? oke ( shock jap )

aku shock sebab si polan nie kawan dengan mem aku then tibe tibe dapat tau dye kawen dengan orang lain . tak ke sibai name nye uh ! kawen tibe tibe pulak 2 . aku rase ade yang tak kene . xpe xpe aku carik punca dan sebab . jadi FBI jap aku . hahaha :P

No comments:

Powered by Blogger.