27 July 2011

virus !






oke guys takmo citer panjang panjang lahh . aku cume nak story pasal virus yang kian merebak dalam fesbuk kite sejak akhir akhir nie .


aku lahh salah satu insan yang terkena serangan virus tersebut . habis semua laptop aku kene virus . salah satu simtom virus nie bile kite tengah syok syok on9, tibe tibe laptop akan termati sendiri then hidup balik .


bile dah asyik macam tuhh jekk, aku pun hantar p kedai . lepas orang kedai tuhh belek belek laptop aku, dye pun cakap lahh yang laptop aku dah terkene virus . mule mule aku nak save semua pic n songs yang ade dalam laptop aku nie tapi tak bole sebab aku punye hard disk pun dah terkene virus jugak ! dah kene delete n format balik laptop aku . sedih seyh . sob sob sob );


virus tuhh akan menyerang fesbuk kite bile kite tengah on9 tibe tibe kat chat bawah tuhh ade orang hantar hye, how are you . yang hantar tuhh kawan kawan kite jugak tapi owner tatau pape pn . dye akan hantar msg tuhh pada kawan kawan kite time kite off9 . kawan kawan ingat kite yang hantar then dyeorang pn reply . dari situ lahh virus tuhh merebak . shit kann ?!


aku dah serik ooooooooo ^_^

No comments:

Powered by Blogger.