11 August 2011

En.Kacang ^__^

oke uolls . kali nie aku nak story pasal cik abang yang sebelah nie . hehe . nie lahh buah hati pengarang jantung aku @ tunangan aku . ngehhh3


aku kenal dye tak lame . belum ade setahun perkenalan kami but now kami sudah bertunang ! gelojoh betul ! haha . bukan gelojoh just tak nak jadi macam hubungan kami yang dulu dulu . hubungan tanpa ikatan yang rasmi . cewahhh !


kenape tittle entry aku kali nie En.Kacang ? sebab name budak nakal nie dulu dulu bean . dari sekolah budak budak panggil dye bean . knpe bean eh ? oke, bean 2 name turun temurun kat sekolah teknik beliu untuk kanak kanak yang nakal dan degil . macam beliu lahh . haha


so name tuhh melekat lahh sampai sekarang . tapi sekarang nie beliu ade name baru . budak budak tempat keje panggil dye apek . sebab ? mybe sebab muke dye ade macam cine cket kot . ade ke ? macam takde jep . hehe


aku suke name beliau tapi aku lagi suke name bean atau melayu nye kacang . hehe . so dalam entry aku kali nie or akan datang, aku akan gune kann name En.Kacang oke :)


En.Kacang nie seorang yang sporting, happening, happy go lucky, caring, loving n sometime out spoken . ikut suke hati beliau lahh nak cakap ape kann . lagi lagi kalau beliau rase tak puas hari . mulut mengalahkann pempuan . banyak makan tongkeng ayam agak nie mase kecik kecik dulu . hehe . ade tahi lalat kat tepi bibir yee jugak . 2 yang mulut kepoh . pah bedah pun surrender kalau beliau dah berbunyi . jahat kauu eyla, kutuk tunang sendiri . peduli ape aku ! muahaha


satu jekk perangai beliau yang aku tak suke . panas baran ! gilerr punye panas baran uolls . tobat den tobat . aku yang takde perasann nie pun kecut perut kalau tengok beliau marah . kalah bapak aku yang panas baran uh ! cukup lahh sekali aku tengok beliau marah . takut beb !





ape pun aku tetap sayang beliau =)

No comments:

Powered by Blogger.