22 August 2011

hang out ! ^___^





merujuk tajuk entry diatas oke *_*


semalam punye cite lahh nie tapi baru nak update hari nie sebab tak sempat nk update semalam . macam biase aku kan busy . hehe . berbalik pada tajuk utama kite . semalam aku keluar g jusco dengan En.Kacang . biase la dating dating kann . bile lagi nk merayap dengan beliau :)


tujuan utama semalam teman mak aku beli baju raye untuk adik aku jekk . untuk aku ? ehemm2, untuk pengetahuan semua aku dengn En.Kacang tak beraye tahun nie sebab kami kene kerja ! haha . nasib lahh labu . orang sebuk dok raye tapi hang kene kerja . ngehh3


nak buat lagu mana kann . nak cuti tak dapat so nak taknak kene lahh kerja . kesian kami kann . hehe . takpe lalink nanti kite raye same same kat tmpt kerja eh . muahaha


oke2, dah lari dari topik kite nie . aku malas nak menaip panjang panjang . jom lahh kite tengok gambar yang sempat aku snap semalam . layannnn ...





alamak kantoi mcD ! muahaha





jangan romantik sangat bole ?





sejak bile beliau suke bawak beg pn aku tatau . hehe





En.Kacang yg snap . ngee~





asal cam besar jekk kaki aku ? haha





muke jangan poyo bole ? haha





giler !!!




~abes sudah~

No comments:

Powered by Blogger.