14 August 2011

* no tittle *


merujuk tajuk diatas *__*




ahhh, pasal kerja pun mau gadoh kaa ? pening siak ! oke lahh, kerja aku now nie memang lahh penat gilerr . cuti pun kne keje sebab tak cukup orang . kauu suruh aku carik keje lain . oke, fine . aku carik tapi sabar lahh . pasal isi borang pun nak marah marah aku . aku nie baru balik keje . penat pulak tuh, yee tkde mood nak isi . kalau isi cepat cepat pun bukan bole terus hantar . kene ade cop sume kan . fed up lahh asyik gaduh jekk . hal kecik pun jadi isu . ahh, tak suke oke !!


aku tau aku buat muke depan mem mem kauu . sori keyh ! dyeorang pun faham . lagi pun bukan muke aku masam jekk . ade gak aku layan dyeorang tadi kann . dah lahh . malas mau gadoh . aku carik je pape keje . mane yang oke aku tibai ! ^_____^

-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-




penaaattttttt !!

No comments:

Powered by Blogger.