22 August 2011

: no tittle :






oke, kali nie aku nak cite cket pasal En.Kacang . malam hari tu beliau msg aku ..


ek : yunk, jap lagi i nak g perling jap dengan jimmy, eden n baung
aku : g perling ? oke ( malas nak tnye bnyk )
ek: nanti pape hal i msg u ea
aku : oke, tke cre !



aku tgh keje lagi mase beliau msg aku nie . aku dh balik rumah dlm setengah jam, beliau pn msg aku ..


ek : i dah sampai perling
aku : oke



aku tunggu jugak beliau msg tapi tak msg msg jugak . aku pun bia kann jekk sebab aku percaye kat beliau . aku pn tidur lahh . malas aku nak tggu . tidur lagi best ! hehe . dalam pukul 4 lebih gitu aku tersedar msg masuk ..


meow meow meowww ( bunyi msg aku . haha )

ek : i dah sampai rumah . sory lambat . something happen tadi kat perling
aku : oke (sambung tido balik . sadis sungguh ! muahaha )



satu or dua hari lepas tu baru aku tanye beliau ape yang jadi kt perling tat day . hampeh dapat tunang macam aku . dah bape hari baru nak tnye . peduli hape aku ! ngehh3


aku : yunk, asal i rase tangan u macam besar eh ? badan u pn macam besar jekk
ek : besar ? besar ke gemok ?
aku : haha ( ketawe dlm hati jek ) besar lahh . tak cakap gemok pn
ek : i rase biase jekk
aku : ( macam ade something jek nie ) yek ke ??
ek : yelahh, erm mybe badan i bengkak bengkak kot tat y u nampak macam besar
aku : ( hah ! aku dh agak dh . ade something nie . korek rahsia lagi . hehe ) badan u bengkak bengkak ? knpe ? tak kan gaduh kot ....
ek : yunk, u igt tak hari 2 i ade cakap something happen kt perling ?
aku : yup . npe ?
ek : hari 2 niat nak jalan jalan jekk . jap lagi eden bole cakap nak jumpe member dye mntk duit
aku : so ?
ek : dengar dulu bole ?
aku : oke2 ( xcited dowh ) haha
ek :kiteorang gaduh malam 2 . budak 2 hutang dgn eden . eden mntk care baek tapi budak 2 bole bwk geng pulak . eden pn macam tahu2 jekk . borak borak tibe2 member budak 2 cuit eden dulu . kaki aku pn terus naik kat muke dye pastu terus gaduh sume
aku : semua ? jimmy, baung sume ?
ek : yelahh, kauu igt dyeorang 2 semua baik baik ke ? semua kaki gaduh 2 . jimmy 2 juara tinju n,sembilan tau
aku : gilerr !
ek : 2 yang balik lambat . settle pn sebab ade polis ronda
aku : abes semua ok ke ?
ek : semua ok jekk . aku pn pelik nape eden ajak aku
aku : dyeorang tau ke kauu macam mane ?
ek : aku kenal dyeorang sebulan pn belum kann
aku : a'ah ek . pelikkkkkkkkkk
ek : aku tnye jugak kt eden knpe ajak aku . eden cakap aku tengok care kauu pn aku tau kauu macam mane sebab 2 aku ajak kauu
aku : bole eh macam 2 ?
ek : haha . aku pn tatau
aku : kauu ok tak nie ? ade lebam lebam ke ?
ek : takde cume belakang jekk sakit sikit



oke, knpe aku tak marah ? sebab aku tau beliau macam mane . bia lahh beliau nak gaduh ke ape janji tak parah masuk sepital ! haha . aku tau beliau bole jage diri beliau n aku tau beliau tak kann kawan dengan orang yang tah pape jekk . tengok tangan beliau bengkak ...






bengkak kat bawah lengan uh :(


No comments:

Powered by Blogger.